Blog,  Marketing,  Sociální Sítě

10 kroků k růstu vašeho Instagramu

Zde Vám sepíši několik chytrých strategií, které můžete použít k vybudování zdravé a prosperující komunity Instagramu. Touto metodou jsem se dal i já a to 6tého Března 2021 a teď se s Vámi o ni podělím. Čerpal jsem z různých zdrojů, ale vesměs všichni psali to stejné. Tak se na to pojďme podívat z mého pohledu. A nezapomeň mě sledovat na instagramu, mám tam různé slevové kódy a soutěže. https://www.instagram.com/vejniik/

Co je to vlastně Instagram?

Instagram je jednou z nejlepších platforem pro osobní i obchodní použití a s měsíčním počtem aktivních uživatelů ve výši jedné miliardy není žádným překvapením, že uživatelé zakopávají o sebe a hledají způsoby, jak optimálně růst na Instagramu.

Koneckonců, pokud Váš obsah nezaujme tak nepůsobíte a s tím, je docela obtížné dosáhnout výsledků, které hledáte.

Jaký je však nejlepší způsob, jak růst v Instagramu? V tomto článku se chystám rozebrat, jak rozšířit svůj Instagram co dělat, co nedělat a jaké jsou chytré strategie, které můžete použít k vybudování zdravé a prosperující komunity Instagramu.

Samozřejmě doporučuji tyto kroky použít společně s růstovou službou, jako je třeba LikeGram kde můžete i vydělávat tím že někoho sledujete, ale já osobně jsem se tomu vyhnul, protože zas takový růst nepotřebuji a chci si základnu vybudovat sám. I když na LikeGram mám založený účet.

1. Důsledně zveřejňujte

Když poprvé nastavíte svůj účet Instagram jako obchodní profil, provede vás 3mi kroky k optimalizaci vašich výsledků. První dva mají co do činění s tím, že se ujistíte, že jsou všechny vaše profilové informace nastaveny správně a že vás lidé mohou kontaktovat.

Třetím krokem, který Instagram doporučuje, je zveřejnění alespoň 3krát během prvního týdne od založení vašeho profilu. Doporučuje to u zprávy, že účty s více příspěvky v prvním týdnu jsou lepší než ty, které nezveřejní alespoň 3krát.

Proč?

Příspěvky, které mají stálou frekvenci příspěvků, fungují lépe než ty, které nemají. Nejen to, ale konzistence vašich příspěvků má také hodně co do činění s jejich výkonem, nejen s frekvencí samotnou.

Vytvořte si plán zveřejnění. To znamená, že pokud je vaším cílem zveřejňovat příspěvky jednou denně na Instagramu, naplánujte svůj obsah a zajistěte, aby byl zveřejněn ve stejnou dobu nebo přibližně ve stejnou dobu. Postupujte podle plánu a ujistěte se, že se ho budete držet místo náhodného zveřejňování cokoli a kdykoli.

Vaši sledující by měli mít možnost pravidelně navštěvovat vaši stránku a vědět, kdy se tam váš obsah objeví, a že mohou počítat s novým obsahem. Možná si vědomě nemyslí: „Dobře, ve středu v 15:30 a obsah x účtu by měl být aktualizován!“ Určitě si ale všimnou, jestli vás nevidí na svém kanálu, nebo pokud jste ztišili rádio.

Kromě konzistence s frekvencí se ujistěte, že váš obsah obsahuje také vlákno konzistence. Udržujte ji v souladu s vaší „značkou“ a vaším image. Čím větší angažovanost vaše příspěvky získají, tím je pravděpodobnější, že se vám zobrazí, že se ve zdroji zobrazí algoritmus Instagramu.

Pokud si uživatel váš obsah často rezervuje nebo s ním interaguje, pravděpodobně se zobrazí v horní části jeho zdroje. Klíčovým pilířem růstu na Instagramu je pravidelné a konzistentní zveřejňování příspěvků.

2. Zveřejňujte příspěvky v optimálních časech

Teď, když víme, že na konzistenci záleží, musíme zmapovat plán vysílání. To nám pomáhá zůstat konzistentní, ale ne v dobách, kdy se nám příliš nedostává pozornosti. Je základní otestovat svůj obsah a vyvodit závěry o tom, kdy dosahuje nejlepšího výkonu. Jakmile to zjistíte, můžete vytvořit plán zveřejňování, který maximalizuje expozici a výkon a rozroste vaše stoupence Instagramu.

Celkově vzato neexistuje žádný nejlepší čas pro zveřejnění na Instagramu se liší a závisí na mnoha faktorech, jako je vaše cílové publikum a jeho zvyky při používání. Proto je důležité k tomu určit analytiku Instagramu. K tomu vám může pomoci analytický nástroj třetí strany, nebo můžete provést nějaké testování pomocí svých instagramových poznatků a udělat si vlastní závěry.

Pokud nemáte informace o Instagramu, znamená to, že nepoužíváte obchodní profil. Budete muset změnit svůj účet na profesionální účet (ať už obchodní nebo autorský), což velmi doporučuji, pokud si chcete rozšířit sledovatele Instagramu. Nemusíte svým followerům ukazovat, že máte profesionální profil, pokud nechcete, nastavíte v nastavení.

V zásadě neexistuje žádný důvod, proč byste neměli používat profesionální nastavení profilu, pokud je vaším cílem růst Instagramu.

Přístup k těmto poznatkům je zásadní pro identifikaci toho, jak lidé interagují s vaším obsahem a kdy vaše příspěvky získávají více názorů a interakcí.

Vyzkoušejte svůj obsah a nastavte si plán zveřejňování, kdy bude fungovat nejlépe. Existuje několik obecných pokynů, pokud jde o to, kdy si obsah na Instagramu vede dobře, ale nezapomeňte, že existuje mnoho proměnných, včetně umístění, cílového publika a uživatelských návyků.

3. Používejte hashtagy

Zatímco všechny kroky jsou zlatými pravidly, jak rozvíjet své instagramové followery, používání hashtagů je pravděpodobně krok, který se nabízí největšímu růstu Instagramu.

Pokud nepoužíváte #hashtagy, je nepravděpodobné, že oslovíte nové sledující; váš obsah se neobjeví na žádných zdrojích hashtagů ani na dostupných místech, a proto budete velmi omezeni na to, kdo váš obsah sleduje.

To znamená, že pochopení hashtagů může být trochu složité. První věc, kterou je důležité vědět o hashtagech, je, že byste si měli vybrat ty, které jsou populární, ale ne příliš populární.

Pokud se například rozhodnete použít hashtag #love na Instagramu, může se stát, že nebudete mít téměř žádné zobrazení. Proč? Toto je jeden z nejoblíbenějších hashtagů na Instagramu a protože s tímto hashtagem se nahrává tolik příspěvků, obsah se extrémně rychle posune dolů. Existuje tedy menší šance, že uživatelé uvidí váš obsah, pokud se neposunou ve zdroji hashtagů dolů.

Láska/love je opravdu obecná a lze ji použít v jakémkoli výklenku nebo k popisu téměř čehokoli. Jak tedy vytvořit lepší strategii? Pravděpodobně získáte lepší a cílenější výsledky, pokud použijete konkrétnější hashtag, který je propojen s vaším výklenkem.

Pokud jste například tvůrcem digitálního obsahu a sdílíte hodně své grafiky, můžete použít něco jako #lovedigitalart. Bude to mnohem konkrétnější a přitáhlo by to i lidi, kteří se zajímají o digitální umění. Mnohem efektivnější než používání obecných hashtagů.

Můžete se také podívat na podobné účty. Podívejte se na své konkurenty, kteří podávají dobrý výkon, a podívejte se, které hashtagy používají. Pokud se do svého obsahu zapojí hodně, pravděpodobně lze s jistotou říci, že jejich strategie funguje. Svou strategii hashtag můžete modelovat a také vidět růst Instagramu.

Většina lidí se ptá: „Kolik hashtagů mám použít?“ A odpověď: Podobně jako u příspěvků na Instagram, je, že neexistuje žádné univerzální číslo. Budete muset testovat podobně, ale měli byste používat alespoň jeden, maximálně 30.

Pokud máte pocit, že se vaše titulky topí hashtagy, můžete je rozmístit tak, aby se hashtagy objevily poté, co uživatel klikne na „více“, aby si přečetl více vašich titulků.

Případně můžete v prvním komentáři svých příspěvků zveřejnit hashtagy, aby se nezobrazovaly tak přímo, jako by byly uvedeny přímo v komentáři.

Důležité: Pamatujte, že pokud je váš účet soukromý, bude používání hashtagů zbytečné. Pouze veřejné účty se ve zdrojích hashtagů zobrazí ostatním uživatelům, kteří vás již nesledují. Pokud máte pocit, že váš růst Instagramu byl omezený nebo stagnuje, může být dobrý nápad vypnout svůj profil ze „soukromého“ nastavení a zveřejnit jej.

4. Followeři konkurence

Hashtagy nejsou jediná věc, kterou si můžete od svých konkurentů půjčit. Není špatný nápad podívat se na jejich followery a pracovat na jejich zapojení a přitahování k vašemu účtu.

Jaké jsou některé způsoby, jak přilákat konkurenční followery pro růst Instagramu?

Je to docela jednoduché a to technikou zapojení.

Příklad:

Uživatel, který sleduje vašeho konkurenta, již projevil zájem o vaše místo, takže je do značné míry ideální součástí vaší cílové skupiny. Když se s nimi spojíte, můžete je také zachytit jako followera pro sebe! Pamatujte, že to, že vás sledují, ještě neznamená, že už nesledují vašeho konkurenta, takže respektujte konkurenta!

Nejlepší způsoby, jak se zapojit do růstu followerů, jsou:

Líbí se mi fotky: Přejděte na profil cílového uživatele a lajkněte některé z jeho fotek. Toto je upozorní a mohou vás zkontrolovat!
Zanechání komentářů: K fotografii cílového uživatele můžete zanechat komentář a on obdrží oznámení. Mohou se s vámi dokonce spojit nebo zkontrolovat váš profil.
Sledovat uživatele: Pokud je uživatel soukromý, a nebudou se vám líbit fotky nebo zanechávané komentáře, tak je můžete také sledovat. Poté Vás mohou totiž sledovat zpět. Tuto strategii můžete použít, i když uživatel není soukromý. Jedná se o široce používanou strategii růstu Instagramu nazvanou „follow / unfollow“. Účty, které se snaží rozšířit svůj Instagram, budou obvykle sledovat uživatele cílového publika a později je projít a později je přestat sledovat (je třeba udržovat zdravý poměr sledovatelů).
Odeslat přímou zprávu: Další strategií zapojení je zaslat přímou zprávu vyzývající uživatele, aby přišel k vašemu profilu a zkoukl ho. To lze provést u soukromých i veřejných účtů. Pokud máte pocit, že se jim líbí váš obsah, může to být dobrá strategie, protože mají pocit, že si s nimi přizpůsobujete své zapojení a snažíte se je pozvat.

Pokud shledáte tyto položky, které jsou neuvěřitelně časově náročné, můžete zvážit placené služby jako LikeGram. LikeGram je ručně přizpůsobená služba růstu, která nepoškodí váš účet prostřednictvím robotů nebo automatizace.

5. Zapojte své sledující

Followeři nejsou jediní, kdo potřebují zapojení. Měli byste komunikovat i s lidmi, kteří již sledují váš účet! Existuje mnoho důvodů, proč je zapojení důležité pro váš růst Instagramu, a existuje několik klíčových strategií, pomocí kterých se můžete ujistit, že provádíte zapojení správným způsobem:

Vytvořte obsah pomocí výzvy k akci: Výzva k akci způsobí, že váš obsah zaujme v tom smyslu, že vyžaduje něco od vašich followerů. Možná jste jim ve svém titulku položili otázku, na kterou mají odpovědět. Možná se váš titulek spojuje s vaším obrázkem a vyzve uživatele, aby v komentářích označili přítele. Možná požádáte uživatele, aby sdíleli vaše příspěvky, nebo zveřejnili něco na svém kanálu pomocí konkrétní hashtagu a nebo také uspořádáte soutěž s podmínkami pro sledování vašeho profilu. To vše jsou způsoby, jak přimět své followery, aby něco udělali, a to vytváří zapojení.
Odpovídejte na komentáře: Pokud zůstanete aktivní na své platformě, povzbudíte followery, aby učinili totéž. Pokud aktivně odpovídáte uživatelům, kteří komentují vaše fotografie nebo vám posílají zprávy, ukazuje to, že jste součástí komunity a máte o ně zájem. To vytváří pouto a může vést k růstu Instagramu prostřednictvím věrnosti nebo sdílených příspěvků a doporučení.
Čím aktivnější jste v zapojení, tím větší pravděpodobnost budou followeři sledovat. To je skvělá strategie pro budování zdravého růstu Instagramu.

6. Používejte Instagram Stories a tvořte Výběry

Obsah vašeho Instagramu není jediným místem, kde se můžete propagovat. Používání příběhů a zvýraznění Instagramu je zásadní součástí rozšiřování vašeho Instagramu.

S příběhy Instagramu denně komunikuje více než 500 milionů uživatelů. Pokud tedy tuto funkci Instagramu nepoužíváte, je to velká ztráta při rozšiřování obsahu a dosahu Instagramu.

Příběhy na Instagramu mohou být velmi cenné v tom smyslu, že existuje více nástrojů pro přímou angažovanost – můžete požádat své followery, aby odpověděli na otázku, můžete jim dát něco hodnotit, účastnit se hlasování, mimo jiné. Některé účty mají dokonce přístup k „přejetí prstem nahoru“, které umožňuje propojení s externími weby nebo elektronickým obchodem.

Příběhy lze také propojit pomocí hashtagů, abyste mohli rozšířit zásah.

Jakmile zveřejníte příspěvek prostřednictvím příběhů na Instagramu, přejdou do archivu, který můžete později použít k vývoji svých zvýraznění. Nejdůležitější příběhy se zobrazují na vaší hlavní stránce profilu pod vašimi kontaktními údaji zvaným Výběr. To může být skvělý způsob, jak mít snadno dostupné informace pro followery, a také může vytvořit pěknou estetiku vaší hlavní profilové stránky.

7. Sdílet obsah generovaný uživateli (UGC)

User-generated content (UGC) nebo-li Uživatelem generovaný obsah lze popsat jako obsah, který získáte od skutečných uživatelů platformy. Pošlou vám fotku nebo sdílejí fotku sebe pomocí vašeho produktu, hashtagu nebo jiných prvků vaší značky.

Jakmile tento obsah sdílejí, můžete jej uvést ve svém profilu. To vede k obrovskému růstu Instagramu, uživatelé se rádi nechávají uvádět. To motivuje ostatní uživatele, aby se zapojili a sdíleli svůj vlastní obsah s nadějí, že se také objeví.

Můžete jej použít jak ve svých příbězích, tak ve svých příspěvcích. Humanizuje vaši značku, vytváří vazby s vašimi followery a vytváří autenticitu a motivaci k používání vašich produktů nebo služeb. Skvělý!

8. Spolupracujte a provozujte soutěže o dárky

Dalším způsobem, jak získat skvělé UGC, je využívat spolupráce a rozdávat dárky.

Spolupráce může růst vašich sledujících na Instagramu mnoha způsoby. Získáte kontakt s jinými podobnými účty, které mají ve vaší cílové skupině sledující. To je cenné, protože účet, se kterým spolupracujete, již má své důvěryhodné sledovatele, a pokud budete ve spolupráci s nimi vystupovat, budou vás pravděpodobně sledovat i uživatelé v jeho publiku.

Navíc vám může poskytnout skvělou příležitost uspořádat dárkové předměty. Dárkové předměty jsou základem toho, jak rozšířit svůj Instagram, protože uživatelé se musí nějakým způsobem účastnit, aby se stali způsobilými.

Některé z nejlepších věcí, které můžete požádat, aby vaši sledovatelé udělali při rozdávání dárků, jsou:

Ve svém příspěvku označte 1–2 přátele. To okamžitě sleduje váš příspěvek, profil a také zvyšuje zapojení, což může pomoci řídit algoritmus.
Sdílejte svůj příspěvek. To také sleduje vaše příspěvky a také ukazuje iniciativu ze strany followera a jejich followeři to poté uvidí a budou nasměrováni nebo motivováni, aby zkontrolovali váš profil.
Sledujte svůj účet. Pokud na váš profil narazí někdo, kdo ještě není sledujícím, a chce vstoupit, budete mít nového sledovatele.
Toto jsou některé z nejběžnějších položek akcí, které mají uživatelé při zadávání prozradit. Není neobvyklé vidět všechny tři, když budete při rozdávání spolupracovat ve spolupráci, bude uživatel vyzván, aby sledoval oba účty, aby mohl být vylosován.

Pokud máte na rozdání nějaké opravdu skvělé věci, o kterých víte, že se uživatelé budou opravdu zajímat, máte obrovskou příležitost současně růst na Instagramu.

9. Živé vysílání na Instagramu

Jelikož spoustu lidí v současné době používá příběhy Instagramu, živý přenos na Instagramu může zapojit mnoho dalších lidí a dát jim skutečný zájem o váš obsah.

Nejen to, ale můžete také aktivovat živé vysílání s jinými účty nebo spolupracovníky/followery, takže můžete posunout spolupráci na další úroveň a sdílet sledovatele ve svém cílovém publiku.

Je také cenné mít příležitost komunikovat se svými stoupenci v reálném čase, předvést, kdo jste, a vytvářet s nimi vazby a kontakty. Komentují naživo a vy můžete hned a tam odpovědět, uznat je a nechat se cítit vidět.

Uživatelé, kteří vás sledují, dostanou oznámení, až budete živě vysílat, a nad vaším příběhem na Instagramu se ve zdroji objeví prsten s nápisem „Naživo“. Až skončíte, můžete do svého příběhu také na 24 hodin nahrávat tato živá videa z Instagramu, pokud chcete.

Zpočátku může být zastrašující jít živě vysílat a můžete začít s malým publikem. Ale pokračujte v práci a buďte důslední. Mezi způsoby, co v živém vysílání probírat, patří:

Relace Q&A
Společná videa s jinými účty
Zobrazení vašeho zákulisí
Ukážete kde se právě nacházíte
Předvádíte svůj produkt nebo službu
Nebo jen mluvíte

Existuje spoustu způsobů, jak využít funkci Instagram live pro růst Instagramu.

10. Použijte Analytiku

Poté, co budete tvrdě pracovat na využití všech těchto „strategií“, nezapomeňte na tu nejdůležitější – analyzujte své výsledky. Je nemožné provádět úpravy vašich strategií a výstupu obsahu, pokud nemáte ponětí, co funguje a co nefunguje.

Za všech okolností byste měli vědět, jaká je vaše úroveň počtu sledovatelů, kolik sledujících jste získali a kolik followerů jste ztratili. Pokud rostete stoupenci, ale zároveň je ztrácíte, něco nefunguje a musíte si toho být vědomi, abyste tomu zabránili.

Použití statistik Instagramu je skvělý způsob, jak sledovat svůj vlastní pokrok. Můžete zobrazit své příspěvky a filtrovat je podle různých prvků, jako je zásah, komentáře, lajky, dojmy atd.

Pokud to s růstem Instagramu myslíte opravdu vážně, je důležité mít tyto informace neustále na paměti a sledovat svůj pokrok.

Rychlé shrnutí těchto deseti kroků:

Nejlepší účty na Instagramu mají tolik sledujících, tolik obsahu a tak skvělou estetiku, díky níž se zdá že to nefunguje. Realita je taková, že pilně pracují na tom, aby se ujistil, že jejich obsah vychází bez problémů, mají soudržný image značky, spolupracují se svými stoupenci a hledají strategie pro růst sledujících na Instagramu.

Nic z toho nepřichází bez tvrdé práce a podrobné pozornosti ohledně výkonu vašeho účtu.

Po deseti krocích, které jsem v tomto článku nastínil, jsou všechny věci, které potřebujete vědět pro úspěšný růst Instagramu. Bez začlenění těchto prvků můžete také najít nějaký úspěch, ale pokud budete důsledně dodržovat svůj plán a implementovat všechny tyto kroky, neexistuje způsob, že neuvidíte růst Instagramu, který hledáte.

Vyžaduje to čas, vyžaduje to strategii a vyžaduje to trpělivost, ale zde máte body, které k tomu potřebujete.

Přečteno? Zde klikni a vrať se na hlavní stránku.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.